piątek, 30 lipca 2010

Kamizelka na roczek

Dla siostrzeńca na roczek zrobiłam taki bezrękawnik:



Włóczka to Lena (60%bawełna, 40%akry, 50g/80m), poszło 15dag. Użyłam drutów Addi 3,25 i 4 z żyłką 60cm - taka jest stanowczo wygodniejsza do małych robótek. Dzianina z Leny wychodzi mięciutka, dzierga się przyjemnie. Jedynie z wyszyciem literek był problem, gdyż nitka jest okrągła i przez to nie pokrywa dokładnie oczek dzianiny. Zrobiłam też w hafcie parę błędów, ale że perfekcjonistką nie jestem odpuszczam sobie prucie i wyszywanie od nowa. Co innego gdybym walnęła się z całą literką lub imieniem ;-)
Wszystkiego najlepszego Dawidku!

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie, kamizeleczka jest bezblędna :-) Pozdrawiam cieplutko i czekam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt - bardzo ładny!
    A tak wogóle - ale ten czas leci...

    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamizelka super!!! :)
    I ten plac zabaw dla Małej też rewelacyjny :)
    ameise

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, Ula

    OdpowiedzUsuń