piątek, 2 kwietnia 2010

Życzenia




Wszystkim odwiedzającym mojego bloga życzę zdrowych, pogodnych i Radosnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w rodzinnym gronie!


Karteczkę, którą dołączyłam do życzeń dostałam od Motylka, jest starannie wyhaftowana drobniusieńkim haftem - bardzo podobają mi się takie subtelne prace, dziękuję Asiu!
Na drugim zdjęciu przedstawiam w końcu, bo z bardzo dużym opóźnieniem i zbiorowo ręcznie robione prezenty, które otrzymałam od zaprzyjaźnionych dziewczyn: frywolitkowe serwetki - od Aiszki4, drewnianą szkatułkę - od Laury (jest jeszcze druga śliczna szkatułka, którą dostała Laurka, ale zdjęcia robiłam późnym wieczorem i nie chciałam się już kręcić u dziewczyn, pokażę ją innym razem), frywolitkową kurkę - od klientki, no i wyżej już prezentowaną karteczkę od Motylka. Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję za te śliczności. Zajmują one u mnie w domu honorowe miejsce - jedyną nie zagraconą innymi szpargałami komódkę i pilnuję, żeby nikt nie stawiał obok nich tego, co nie powinno się tam znaleźć.


7 komentarzy:

  1. Jest mi bardzo miło, że karteczka znalazła się w tak doborowym towarzstwie!

    Uleńko, wesołych świąta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogodnych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy oraz obfitego dyngusa!!!
    Pozdrawiam, Beata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko, zdrowych, radosnych i pogodnych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i spokojnych Świąt Ula dla Ciebie i rodzinki.Śliczne rzeczy dostałaś -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogodnych,zdrowych Świąt z radosnym Alleluja!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogodnych i rodzinnych Świąt

    OdpowiedzUsuń