wtorek, 19 czerwca 2012

Zielona sesja Landryny

Sweterek zrobiony głównie z Medusy (17dag) i 1 motka 5 dag zielonej Giady Adriafilowej. Giada to włóczka bawełniana 78%, reszta to błyszczący oplot poliestrowy i cekiny, których niestety na zdjęciu nie widać. Druty nr 4.







To moja pierwsza robótka z Medusy i choć miałam jej wersję wyjątkowo luźno skręconą (a właściwie prawie nie skręconą), to robiło się z niej całkiem dobrze, kwestia przyzwyczajenia i pilnowania się zwłaszcza na początku. Dzianina jest bardzo przyjemna w dotyku. Mała zadowolona i ja też:)

18 komentarzy:

  1. Śliczna sesja zdjęciowa,sweterek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna panienka w ślicznym sweterku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny sweterek i ładna modelka

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, no to ja jak papuga: śliczny sweterek na ślicznej modelce :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek i piękny kolor:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. udał się bardzo a córka jakoś poważnie pozuje,pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  7. bo Medusa górą! wiesz, że jestem wierną fanką :)

    a sweterek wyszedł Ci przepiękny, aż mi się ażurów jakichś zachciało

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek,te ażury no i guziczki bardzo fajne,świetna sesja zdjęciowa,z uroczą modelką,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna modelka - super sweterek - bardzo fajny kolor ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał ale Laura wyrosła!!! gdzie się podziało to dzieciątko z diablikem w oczyskach?
    A sweterek bardzo bardzo sympatyczny :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila, diablika to ona ma nadal i chyba tak już jej zostanie, tylko na zdjęciach nie widać. Pozowanie to chyba jedyna rzecz, przy której młoda jest taka spięta. Dziękuję.

      Usuń
  11. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweterek. Lurka to już panienka, a ja ją pamiętam jako takiego małego przedszkolaczka. Pozdrawiam,dzięki za kciuki i za miłe słowa u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczny sweterek: kolor, bajerancji wzór! szkoda, że nei widac cekinów, ale i tak pięknie!



    Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniały sweterek, ajeszcze jak pięknie zaprezentowany!!!!

    OdpowiedzUsuń