czwartek, 17 maja 2012

Otrzymane w prezencie

Dostałam już dosyć dawno od Kasi dwa sweterki. Musiałam je tylko zszyć. Wczoraj w końcu zrobiłam im zdjęcia.

Pierwszy jest z Azteki. Początkowo miał mieć klamrę, ale klamry pasującej nie mogłam dostać i dodatkowo doszłam do wniosku, że nie spełniałaby zadania, więc zszyłam i stwierdzam, że tak jest wygodniej praktyczniej.



Drugi z Padisaha:




Biżuteria zrobiona przez Aiszkę4 z drewnianych koralików, zdolna dziewczyna robi fajne cudeńka. Ten komplet jest moim ulubionym:



5 komentarzy:

  1. Śliczne sweterki,biżuteria cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ! I sweterki i biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz dla odmiany nie nadążam za Tobą ;)
    Fajne swetry, te pasy "w poprzek" są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne sweterki.Fajny pomysł z tym zszyciem. Wygodnie i praktycznie. Ładną biżuterie dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. dorkamikrus, gooocha,Agata, Eve -dziękuję:) Agatko, bo jak się prawie rok nie wstawiało zdjęć, to się trochę tego nazbierało:)

    OdpowiedzUsuń